28 Kasım 2009 Cumartesi

Meksika mutfağı denince Chili's

Etiler'deki Chili's Amerikan damak tadıyla stilize edilmiş Meksika mutfağını denemek isteyenler için... 
Önünden tesadüfen geçerken fark ettik, meğer adamlar geçen 2009 Şubat'tan beri oradalarmış da farkında değilmişiz. Devrim Amerika'dan hatırladı. "Ya bunlar Amerika'da büyük, ünlü bir zincir, ama Amerikan damak tadıyla yorumlanmış Meksika mutfağı, çok güzeldir yine de" dedi, dönerken deneriz dedim.

Derken o gün olmasa da en kısa sürede yolunu tuttuk. İçerisi ferah ve rahat, Etiler şıklığında... Masalara kurulduk, menüyü açtık. Ben combo fajita söyledim, Devrim tavuklu tacos... Dumanı üstünde fajita cızlaya cızlaya geldi (sizzling) yanında da bir tabak garnitür. Garnitürde siyah fasülye, krema ve şimdi hatırlayamadığım değişik soslar vardı.
Fajita çok başarılıydı. Et kaliteli olunca başka oluyor. Karamelize soğan ve biberin ete sinen tadının da payı büyük elbette. Devrim'in taco'sunun da tadına baktım, o da çok iyiydi... Sunum zaten genel olarak hem göz doyurucu hem de mide... Bir dahaki sefere Quesedillas ve margharita'larını da denemek istiyorum. El Torito hüsranımızdan sonra, işte bu dedik. 2 kişi yaklaşık 50 TL ödedik, biraz pahalı gibi ama her kuruşuna değdi.


Chili's - Etiler
Adres : Nispetiye Cad. No:67 34337 - Etiler / İSTANBUL
Tel : 0 212 265 10 68 - 69